söndag 29 januari 2017

Engelskan i morgon!

Jag vabbar förmiddagen i morgon vilket gör att jag blir sen till er lektion. Jag ville att ni börjar lektionen på utsatt tid (hör med någon av lärarna på mitt rum om de kan öppna klassrummet för er) och fortsätter arbeta med planeringen av era filmer.

Jag kommer ungefär kvart över 12 och jag kommer att gå runt i grupperna och checka av med er, så jag vill att ni befinner er antingen i klassrummet eller i grupprummen på andra eller tredje våningen om det är möjligt. Maila mig annars om var på skolan ni är så att jag kan leta upp er.

Varje grupp måste skapa två dokument och dela dem med mig (har bara fått från Eryk än så länge tror jag) - ett dokument med ett grovmanus (=rollfördelning och ungefär vad ni ska säga) och ett dokument med detaljerad tidsplan och ansvarsfördelning.

Vi ses i morgon:)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar